Autor |
Wiadomość |
nett12 |
Wysłany: Sob 17:15, 29 Sty 2011 Temat postu: yamaha dt lc2 |
|
jak jest zablokowana yamaszka powina jehac na wszystkich blokadach 85 90 km jak tyle nie idze to do wymiany lozysko na wale xylider tłok pierscienie |
|
|
rumcajs |
Wysłany: Śro 19:34, 22 Paź 2008 Temat postu: |
|
Bartek1993 napisał: | Mam 14 lat i sam nie dam rady go zrobic. |
ja pier..... ja mialem 13 lat jak kupilem swoja dt |
|
|
EnduroPtak |
Wysłany: Śro 19:18, 22 Paź 2008 Temat postu: |
|
Jeśli ktoś chce prosze odezwac sie na moje gadu-moge odblokować CDI do dt 80 |
|
|
Prezes95 |
Wysłany: Nie 8:41, 05 Paź 2008 Temat postu: Gaźnik |
|
Moja DT 80 jest zablokowana napewno na tłumiku i dyfuzoże bo chodzi tak cicho jak żadna,a CDI też nie było ruszane bo nie widać żadnych nacięć ani nic. Kręciła mi się do 12 odr/min i leciała 115-120km/h. Kiedyś poleciał mi gaźnik (a miałem oryginalny mikuni), ze względu na cenę kupiłem gaźnik kenteshe (czy jakoś tak) jest on podróbą. Teraz DT kręci się pomiędzy 7,5 - 9 obr/min i leci 80km/h. Więc chyba największą blokadą jest gaźnik... |
|
|
Bartek |
Wysłany: Czw 10:56, 21 Lut 2008 Temat postu: |
|
Mam pytanko czy jak wstawie do dt 80 CDI od 125 juz odblokowane to bedzie chodził bez problemów?? |
|
|
ddd |
Wysłany: Sob 23:12, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
Mam problem z DT 50 R nówka sztuka dopiero co "odblokowana" i nie chce iść więcej niż 60 czyli 8000 obrotów;/ nie wiem co jest mam zmienione dysze cdi odblokowane i taką pedalską rurke od wydechu odciętą co trzeba jeszcze zrobić żeby chodziła normalnie czyli ok 90? |
|
|
lisek |
Wysłany: Śro 19:55, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
4l przy spokojnej jeździe normalnie w terenie jak fest dajesz 6l |
|
|
lisek |
Wysłany: Śro 19:54, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
co za gówno jedzie 70 z blokadami wymieni tłok nie masz kopresji sprawdź i luz na wale może masz rysę na cylindrze |
|
|
lisek |
Wysłany: Śro 19:52, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
ja mam dt 80 lc2 jest zablokowana ale cisnie 100 nie odblokowujcie bedzie ciagnac 110 -120 i co tydzieni nowy tlok swiece itp |
|
|
Michaldt |
Wysłany: Sob 10:33, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Siema chłopaki Ja mam DT 80 lc 2 po tuningu na 110 ma 20 pare koni , v-max 130 na przełożeniu na moc oczywiście . Dodatkowo ma założony wydech gianelli(przelotowy) . A co do kostek CDI to wychodzily modele z odblokowanymi , które pozwalały się kręcić do 12 tys . |
|
|
lukaprof |
Wysłany: Czw 19:51, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
Moja ma zablokowany dyfuzor, wydech gineli(strasznie pierdzi), odblokowane CDI i gigaśką zebatke z tyłu i leci 90 |
|
|
bartek |
Wysłany: Śro 11:51, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
i ile max jedzie yamaszka po odblokowaniu wszystkiego????
bo moja jedzie z blokadami 70 |
|
|
bartek |
Wysłany: Śro 11:49, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
mam pytanie mozna kupic CDI sportowe odblokowane w sklepie????? |
|
|
miki |
Wysłany: Czw 21:12, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
ja bym wolal mniejsze obroty bo lepiej zeby wiekrzego palera mial a jak ma wikerez obroty to chyb abardziej sie silnbik konczy co? |
|
|
MikiDt80 |
Wysłany: Wto 21:54, 31 Lip 2007 Temat postu: |
|
Mam pytanie do kogos kto rozblokowal tlomik do yamahy dt i mam pytanie co z niego wyciognol ?? |
|
|